ŞİRAPİŞ VE İADE POLİTİKASI

Sipariş & İade Politikası

  1. Sipariş Verme
    • Web sitemizden seçtiğiniz ürünleri sepetinize ekleyip ödeme yönteminizi seçerek sipariş oluşturabilirsiniz.
    • Siparişiniz ödeme onayı alındığında işleme alınır.
    • Satıcı stok durumu, kalite kontrol ve tedarik zinciri şartlarına bağlı olarak siparişi onaylamayı reddedebilir; bu durumda müşteri bilgilendirilir ve ödeme iadesi yapılır.
  2. İade Hakkı (Cayma Hakkı)
    • Mesafeli satış hükümleri kapsamında, ürün teslim alındıktan itibaren 14 gün içinde iade talebi hakkınız vardır.
    • İade talebi için info@digitech.com.tr üzerinden bizimle iletişime geçmeniz gereklidir.
  3. İade Şartları
    • Ürün kullanılmamış olmalıdır, ambalajı hasarsız, tüm aksesuarları ve belgeleri ile birlikte olması gerekir.
    • Ürün, asıl gönderilmiş olduğu gibi, geri gönderilmelidir.
    • Kargo ücreti muhtemel iadelerde alıcıya aittir; eğer ürün kusurlu ya da yanlış gönderilmiş ise kargo ücreti Digitech tarafından karşılanır.
  4. İade Süreci
    • İade isteği onaylandıktan sonra size iade adresi ve iade biçimi bildirilir.
    • Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra kontrol yapılır; iade koşullarına uygunluğu doğrulanır.
    • Uygun bulunduğu takdirde ürün bedeli, kredi kartı ile ödenmişse kartınıza, banka havalesi/EFT ile ödenmişse bankanıza, en geç 14 iş günü içinde iade edilir.
  5. Değişim
    • Eğer ürün hasarlı, kusurlu ya da yanlış ürün gönderilmiş ise, değişim talebi değerlendirilecektir. Ürün stok durumuna göre aynı ya da muadil ürün gönderilir.
  6. Garanti İade İlişkisi
    • Ürün garanti kapsamındaysa, garanti süreci ve şartları garanti belgesinde belirtilir. Garanti kapsamında yapılacak işlemler ayrı olup, iadeden bağımsızdır.
Sepetim
Son Görüntülenen
Kategoriler